Helaas moeten wij melden dat de bustocht naar Gaasterland op zaterdag 27 juni niet doorgaat. Vanwege de afgegeven code oranje heeft het bestuur besloten de tocht te annuleren.
De veiligheid van alle deelnemers staat voorop en we nemen hierin geen enkel risico.
Alle ingeschreven deelnemers worden persoonlijk per e-mail geïnformeerd.
Wij willen hierbij ook de firma Hellingman hartelijk bedanken voor het feit dat zij geen annuleringskosten voor de bushuur in rekening heeft gebracht. Dit is een bijzonder sympathiek gebaar, dat wij zeer waarderen.
Dank voor je begrip en hopen je bij een volgende wandeling weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Het bestuur
WSV De Laatste Loodjes




